Politica de Livrare și Retur

1. Politica de Livrare

1.1 Termen de livrare: Comenzile plasate pe website-ul nostru sunt procesate și expediate în termen de 1-3 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea produselor. Termenul de livrare poate varia între 3-7 zile lucrătoare, în funcție de destinație și de serviciul de curierat utilizat.

1.2 Costuri de livrare: Costurile de livrare sunt specificate în timpul procesului de finalizare a comenzii și pot varia în funcție de greutatea produsului, dimensiuni și destinație. În cazul comenzilor care depășesc o anumită valoare, livrarea poate fi gratuită, conform politicii noastre promoționale.

1.3 Urmărirea comenzii: Fiecare comandă expediată este însoțită de un număr de urmărire, care va fi comunicat clientului prin e-mail imediat după expedierea comenzii. Clientul poate urmări statusul livrării pe site-ul curierului.

1.4 Întârzierea livrării: În cazul unei întârzieri semnificative a livrării din motive independente de voința noastră (condiții meteorologice nefavorabile, întârzieri ale curierului, etc.), clientul va fi notificat în timp util.

2. Politica de Retur

2.1 Perioada de retur: Conform legislației în vigoare, clienții au dreptul de a returna produsele achiziționate în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii, fără a oferi un motiv specific.

2.2 Condițiile de returnare: Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate: nefolosite, neafectate, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele inițiale (factura, certificat de garanție, etc.). Retururile care nu respectă aceste condiții nu vor fi acceptate.

2.3 Procedura de retur:

  • Clientul trebuie să notifice intenția de a returna produsul prin e-mail la adresa [adresă email] sau telefonic la [număr de telefon], specificând numărul comenzii și detalii despre produsul pe care dorește să îl returneze.
  • După aprobarea cererii de retur, produsul trebuie expediat înapoi către sediul nostru în termen de 14 zile calendaristice de la data aprobării cererii.

2.4 Costuri de retur: Costurile de transport pentru returnarea produsului sunt în sarcina clientului, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte de fabricație dovedite. În astfel de cazuri, costurile de retur vor fi suportate de către noi.

2.5 Excepții de la dreptul de retur:

  • Produsele care au fost folosite sau montate contrar instrucțiunilor furnizate de producător sau care prezintă semne evidente de utilizare necorespunzătoare nu pot fi returnate.
  • Produsele personalizate sau cele realizate la comandă, în funcție de specificațiile clientului, nu pot fi returnate.
  • În cazul produselor de tip Tapet 3D Autoadeziv, Plăci Imitatie Marmură și Plăci PVC pentru Podea, dacă montajul acestora a fost realizat pe suprafețe necorespunzătoare sau contrar instrucțiunilor (de exemplu, montarea plăcilor de marmură pe pereți, utilizarea tapetului 3D pe suprafețe poroase fără aplicarea amorsei, etc.), returul nu va fi acceptat.

2.6 Rambursarea contravalorii: După primirea și verificarea produsului returnat, rambursarea contravalorii se va efectua în termen de 14 zile calendaristice, prin aceeași metodă de plată folosită la achiziționarea produsului. În cazul în care produsul returnat nu respectă condițiile menționate mai sus, rambursarea poate fi refuzată.

2.7 Responsabilitatea clientului: Clientul este responsabil de deteriorarea produselor în timpul transportului de retur, dacă nu sunt ambalate corespunzător.

3. Forța Majoră

3.1 Definiție: Forța majoră se referă la orice eveniment imprevizibil și de neevitat care împiedică executarea obligațiilor contractuale de către comerciant, cum ar fi dezastre naturale, conflicte armate, acte teroriste, greve sau alte evenimente de natură similară.

3.2 Efecte: În cazul unui eveniment de forță majoră, obligațiile contractuale de livrare și retur pot fi suspendate pe durata evenimentului respectiv. Clientul va fi informat cu promptitudine despre acest lucru.

3.3 Limitări: Forța majoră nu se aplică în cazul utilizării necorespunzătoare a produselor de către client, utilizare care nu este justificată de un astfel de eveniment.

Această politică de livrare și retur este concepută pentru a proteja atât drepturile clienților noștri, cât și integritatea comercială a companiei. Vă rugăm să respectați toate instrucțiunile de utilizare și montaj pentru a vă asigura că produsele achiziționate își păstrează calitatea și funcționalitatea.

Returneaza un produs: contact @tapetoo.ro cu subiectul RETUR si numarul comenzii.

Telefonic & Whatsapp: +40727 791 147